۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان:

۱۱۰ گروه در رزمایش جهادگران استان سمنان شرکت کردند

۱۱۰ گروه در رزمایش جهادگران استان سمنان شرکت کردند

سمنان- رئیس بسیج سازندگی استان سمنان گفت: رزمایش بزرگ جهادگران با هدف محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور با حضور ۱۱۰ گروه جهادی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه رزمایش بزرگ جهادگران همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار شده است، تاکید کرد: امروز دومین روز از رزمایش با مشاوره حقوقی، خدمات درمانی، توزیع اقلام مورد نیاز مردم و بسته‌های معیشتی و… ادامه یافته است.

وی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت بسیجیان در روستاهای محروم استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: ۱۱۰ گروه جهادی در سراسر استان با این رزمایش همکاری می‌کنند و در بخش‌های مختلف عمرانی، درمانی و… شاهد ارائه خدمت به مردم نقاط محروم استان هستیم.

رئیس بسیج استان سمنان با بیان اینکه در قالب این رزمایش ۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی نیز به همت جهادگران استان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: این طرح‌ها شامل عمرانی، خانه سازی، دامداری و… در روستاهای محروم با هدف ارتقای خدمت رسانی و افزایش ماندگاری روستاییان و توانمند سازی خانوار روستایی صورت گرفته است.

کاشفی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم محروم جامعه محور این رزمایش بزرگ جهادی است، ابراز داشت: کشاورزی، دامداری و معیشت، بهداشت و درمان، فرهنگی و علمی پژوهشی محورها و بخش‌های اصلی رزمایش بزرگ جهادگران در سراسر کشور و استان سمنان هستند که تا پایان هفته بسیج در سراسر استان ادامه دارد.

کد خبر 5356863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha